Lecture at the university

Idag har jag varit på en föreläsning om Cultural Planning med en gubbe från England. Sen såg vi en annan med en american som handlade om historic preservation. 
Det kan ju inte vara något problem tänkte jag, jag kan ju engelska! MEN där hade jag fel, för jag förstod inte mycket alls vad det handlade om. Och nu ska jag skriva en uppsatts på 3-4 sidor om det här. Önska mej lycka till!

Köpte de där stövlarna som jag hittade för en vecka sen! de blir nog bra vinterskor tror jag :)

Sen har jag jobbat 16-21.15, mitt jobb är faktiskt ganska kul så länge man inte jobbar för mkt.

snaaaaaaart åker jag o syrran till FRANKRIKE!!!! Är super-taggad, ska bli så himla skönt att komma bort ett tag :D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0