how in the world?

Hur ska jag kunna göra det här? försöker skriva uppsattsen om de föreläsningarna som vi lyssnade på igår. Jag har snart skrivit allt jag kan tänka mig att skriva om det här och det täcker knappt en sida. Björn ville att vi skulle skriva 2-4 sidor. De kommer ju inte att gå... :(
Dessutom har jag egentligen tid till min naturkunskap just nu, känns inte som att ja gkomer någonstans men jag har i alla fall läst klart boken, inte börjat på arbetet.
Måste börja på arkitektgrejen och komma igång med projektet. Fick min handledare idag, han heter Louise, fint va?
Vi ska skriva en skräck historia på engelskan, känns ganska svårt faktiskt.
Jag börjar jobba om ca en timme. När blev det så mycket att göra?

på tisdag, på tisdag, på tisdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0