Emelieismen

Idag på samhälllskunskapen skulle vi skapa en egen ideologi, detr var ganska svårt och jag är inte riktigt klar ännu... tänkte skriva klart den ikväll!

Efter skolan gick jag hem och skulle ringa till körskolan för att boka lektioner  men dom svarade inte :(

Sen hälsade jag på sandra och johny ett tag, trevligt att träffa dom igen för det var ju ett tag sen. Fick se deras lägenhet och den var faktiskt jättemysig :)
Men jag fick punka på cykeln på vägen dit, så sen skulle jag till cykelverkstan för att lämna in den, men det var stängt.
Så nu har jag ingen cykel :( kunde därför inte ta mig till friskis i tid i kväll heller... suck, verkar ju aldrig komma igång med det där! I morgon kanske?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0