Den trötta kassörskan...

Den här helen har jag varit ovanligt trött på jobbet, mycket pågrund av min förkylning, kanske lite på grund av natten som för övrigt var riktigt rolig. Det syntes nog ganska tydligt på mig att jag var trött, flera kunder sa "hejdå...och sov så gott!" när dom gick, hm..

Dagen började ju inte så bra heller, hann inte äta lunch innan jobbet och när jag kom dit och skulle köpa lite lunch till rasten så upptäckte jag att jag inte hade mitt betalkort med mej (hade kvar det i den lilla krogväskan som jag packat ur). Fick därför gå tillbaka med GI-tallriken och acceptera att jag var tvungen att överleva hela dagen med enbart mackor och frukt som proviant.   
Har verkligen längtat efter min säng hela dagen så nu ska ajg nog gå och lägga mig.

Bara TVÅ DAGAR KVAR!! Börjar nästan bli nervös, känner mig inte så väl förberedd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0