Att ta med, eller inte ta med, det är frågan

Ska ju åka iväg på min semester så det känns faktiskt lite dumt att ta med sig skolarbete, å andra sidan så skulle det verkligen behövas. Men jag vet inte ens vad jag kommer att ha för möjligheter att göra något sånt där.
Det skönaste skulle ju egentligen vara att bara släppa allt sånt och ta det när jag kommer hem faktiskt...
Blev klar med en uppgioft i alla fall idag vilket känns skönt, men nu väntar typ tio nya, tar nog med en eller två, men inte mer...

Annars börjar jag nog bli klar med packningen, det är ungefär en och en halv timme tills pappa kommer och hämtar mej. Problemet är att några av de kläderna som jag vill ha med mej inte har torkat ännu! Problem två är att jag inte har en aning om vad väskan väger! Men, men.. det löser sig alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0