Tiden går sååå snabbt!

Idag behövde vi inte gå till skolan eftersom pärtan är bortrest. Jag bestämde mig för att plugga seriöst heeela dagen.
Men var såklart tvungen att sova ut litegrann, inte ofta man får göra det. Kom väl upp runt nio-tio någon gång o käkade frukost. Bestämde mig sedan för att starta dagen med en ordentlig morgonpromenad i det fina höstvädret för att vakna till ordentligt. Gick ned längst strandpromenaden ganksa långt, var borta i säkert en och en halv timme!
Sen gick jag förbi bingan för att köpa en DN (så att jag kan få lite inspiration till skolarbetet)  och lite frukt till min lunch (pankakor med fruktsallad och honung).
 Sen tog jag en frisk dush eftersom jag blev ganska varm under den raska promenaden. Efter det stekte jag pankakor och käkade. Sen har ja gsuttit o kollat lite i DN efter en samhällsfråga som jag kan jobba med och poff så är klockan halv fyra och snart ska jag på Friskis (kl 17, måste dock ge mig av lite tidigare).
Hinner säkert jobba lite mer på den ikväll men i alla fall!! Man hinner ju knappt göra något på en dag...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0