övertrött.com

Amanda o jag va o simmade i hemse igår så jag bestämde mig för att äta middag hemma på landet med familjen. Sen så såg vi sex and the city filmen (den va jättebra!!), och det blev i ganska sent. 
Klev upp tidigt på morgonen för att kunna köra med pappa in till stan och körturen gick ganska bra bortsett från ett motorstopp i en rondell. 
Kom hit ca halv nio, och tänkte att jag skulle sätta mig och börja plugga direkt, men jag kände mig så himla trött så jag skulle bara lägga miig på sängen en halvtimma eller så. 

Vaknar upp en timme senare men är så trött att jag inte ens orkar röra på mig och somnar igen. Inte försen halv elva orkar jag pallra mig ur sängen, vid det här laget kanske jag hade vart klar med första uppgiften om jag legat i. 

Jag är så seg med att plugga, men NU, nu ska jag sätta igång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0