Ops I did it again!

Idag överträffade jag min dumhet ännu en gång. I tre dagar har jag varit oroad över min mobilladdare som varit "försvunnen" jag har letat igonom packningen ett flertal gånger för att konstatera att jag inte hade någon laddare där som verkade passa (hade ett antal sladdar till kamera o mobilen). Hittade en som liknade min laddare men när jag provade den så var den alldeles för liten för hålet i min telefon. Tror då att jag på något sett råkat få med mig fel laddare hem från frankrike.
Batteriet har sinat mer och mer och jag är ganska beroende av min mobil så idag cyklade jag till elgiganten för att köpa en ny laddare.
Väl där ser jag att de Nokia laddare de har där inte heller ser ut att passa i det ovanligt stora hålet höst upp på min mobil. Blir förvirrad.
Råkar då vända lite på mobilen och ser att det sitter ett mycket mindre hål på sidan av mobilen. Plötsligt minns jag "JUSTE, der är DÄÄÄR som laddaren ska i!!".
Inser mitt korkade misstag och låtsas att jag kom för att kolla på laptops.
Sen cyklar jag hem och laddar mobilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0