My luck..

Skulle ta 12.20 bussen idag eftersom jag inte har något mer efter engelskan men när jag kom till busstationen redan vid tio över var bussen redan där så jag hoppade på. Till min förvåning började den köra redan kvart över men jag tänkte inte så mycket på det, inte försen den hade åkt ett tag och jag tittar ut och ser att den inte kör den vanliga vägen..hm.. pringer fram till chafören och frågar, då säger han att bussen är på väg mot hemse o jag ba WHAT?! jag ska ju till stan!
Får hoppa av och börja gå tillbaka, ingen chans att ja´g hinner till busshållsplatsen innan min buss går så jag fick gå tillbaka till skolan och sitta där och ha tråkigt medan alla var på lektion. Kul.

Nästa vecka blir nästan som ett lov, jag har en dag som jag ska gå till skoaln plus simmning på fredagen, bortsätt från att det finns en massa uppgifter vi måste göra.

Jag är almänt trött på mitt liv just nu. Så mycket tid över där jag borde plugga men jag är så dålig på det och då sitter jag bara och segar mig, måste ta tag i det här.

Kommentarer
Postat av: manda

haha..va?

2008-10-09 @ 18:17:54
Postat av: Linn

hahahahahahahahahahaha....... Sådant man tror ska hända en själv fast det gör det aldrig, sånt händer dig! Ehh..jag förstår knappt vad jag skrivit..Kram

2008-10-09 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0