körlektion

Ville verkligen inte gå upp i morse och än mindre ut, men var tvungen att pallra mig till körlektionen klocan åtta! va riktigt blöt när jag kom dit. Men själva lektionen gick faktiskt förvånansvärt bra! V i körde start i backe och det var inga problem alls, jag höll dragläget ritkgt säkert kändes de som! Men men, still long way to go, är inte jättebra på svängarna ännu.

Har fortfarande ingen mobil eftersom jag aldrig orkade gå o möta amanda igår, va alldeles för trött, och nu vet jag inte hur jag ska få tag på henne eftersom Elin inte är här, har med andra ord inte tillgång till någon mobil alls..

Kommentarer
Postat av: manda

well, now you do!

2008-10-31 @ 13:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0