I alla fall glass :)

Har faktiskt hunnit emd att göra ganska mycket idag, även om det inte var det jag egentligen skulle göra. Vaknade upp i Väte och körde ( jag körde altså) in till stan med pappa runt åtta. Tog en springtur som tog cirka 40 minuter, ganska skönt faktiskt, även om jag inte sprang i så högt tempo, skönt att få det gjort för en gångs skull. Beställde och betalade datorn som jag bestämde mig för igår.
Började jobba med min projekt-grej men gjorde inte mer än en tanke-karta, men jag tyckte faktiskt att den blev bra.
Sen sprang jag ner på stan o träffade mamma o manda, vi shoppade på HM (där ja gäven träffade maria) sen sprang amanda o jag vidare på stan o fixade lite grejor, jag köpte två sjalar och hittade en vinterjacka som jag ska köpa (för endast 800, vilket är mycket billigare än jag hade tänk mig *glad*).
 
Sen cyklade jag till jobbet och jobbade mellan 16 och 21.15. Efter jobbet planerade jag och Amanda att ha en myskväll men sexandthecity- filmen o ben'n jerry's glass. Men vi fick tyvärr inte tag på filmen och den visade sig att ända sättet att få tag på glassen vid den här tiden på dygnet var att cyckla till Maxi, so I did.
Lyckades cyckla vilse i bostadsområdet mellan reno och maxi (typiskt mig) men efter mycket om och men kom jag fram.
Väl hemma visade de sig att vi inte kunde se vårt andra alternativ av film heller eftersom Elin ockuperade TV'n för att se prisonbrake. Så kvällen blev inte så lyckad med andra ord. Men jag fick i alla fall glass.  

Kommentarer
Postat av: manda

opppoppopp- den blev inte som vi tänkt oss! Inte "inte så lyckad" utan "inte som vi tänkt oss" UH?

2008-10-22 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0