gör framsteg

Simmningen var inte lika brutalt jobbig den här gången, den var faktiskit ganska rolig, tror att jag trivs i vattnet och min simmtenik kändes lite bättre idag (fast jag är fortfarande sämst).
Men vi fick cykla aqua bike o de va typ hilarious (man ser så dum ut), ganska svårt men kul o jag gillade styrke övningarna.
Tro det eller ej men jag ser faktiskt fram emot nästa gång :)

Tog en fika på Donken med manda o linnsan o sen övningskörde jag lite med pappsen, även körningen kändes riktigt bra idag!





Kommentarer
Postat av: sara.

Tack söta du:) desamma förresten;)

2008-10-10 @ 18:40:19
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: manda

mihii, du nämnde inte att jag var bärst på AB, BÄST! och förövrigt, om du inte märkte det satt det en skåning brevid dej när vi fikade..

2008-10-12 @ 11:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0