Dreaming away...

Sitter här i höstmörkret efter en promenad hem från jobbet med en fuktig jacka, min nya vinterjacka är inte lika vattentålig som jag trott så den blir ganska blöt och det är ju mindre mysigt..

Läser lite olika resedagböcker. Jag längtar så otroligt mycket efter den dagen då jag gått ut skolan och kan gå vidare i livet. Vill oxå ut i världen o resa och förverkliga drömmar. Ibland blir jag rädd att jag kanske har lite för höga förväntingar på efter-skolan-livet men jag tror mest att det är friheten som lockar, att kunna åka vart som helst och egentligen inte behöva komma tillbaka försen man vill. Det jag vet är att jag inte kommer att vara kvar på den här ön en dag för länge, jag tycker om Gotland men anser att jag har varit här tillräckligt mycket. Så vi får väl se vad som händer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0