Tiden springer iväg...

Kim och jag gick till ringduvan och skulle ta en liten fika efter skolan men så blev den några timmar lång som vanligt, plus att det blev lite spring på stan efteråt :) trevligt trevligt, Kom presic hem (klockan e cirka 17.30) och insåg presic att hela dagen har försvunnit. Jag som hade rätt mycket att ta itu med. Tänkte försöka få ordning på mitt rum, det ligger nämligen en massa påsar överallt eftersom jag små shoppar hela tiden. Nya kläder som provats en extra gång men inte använts och ett hundratal viktiga skolpapper och stenciler. Måste få ordning på röran och jobba på projektet. Det är vad min kväll kommer att kretsa kring, kul att veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0