The afternoon

Gick till frissan idag som sagt och fick bli klippt av den nya tjejen eftersom min tid med Mia krockade med min körlektion igår. Men det gick bra, hon var jättegullig. Sen åkte jag med Jacob till stan och vi tog en fika på Ringduvan, sen skjusade han hem mig. När jag väl va uppe i min lägenhet och tänkte plugga lite så märkte jag att jag inte hade min väska med mig!!! Och i den låg min plånbok, dammit! Ringde o frågade om jag hade glömt den i bilen. Men tydligen så fanns den inte där. Då erbjuder Jacob sig att åka tillbaka till cafet och hämta väskan åt mig, jättesnällt!
Några minuter senare kommer han hit och lämnar den, verkligen jättegulligt, dagens hjälte :)

Annars har jag tillbringat kvällen till att se på vänner, börjar känna mig hungrig och vill ha mat. Men vill inte laga mat. Det känns som att jag åt alla rätter jag kan laga typ igår. Så jag går ner till bingan och handlar ltie av varje, de slutar med att jag får mätta mig med nudlar och en macka. Inte den bästa eller godaste maten men de får duga, jag åt faktiskt fisk till lunch.

Sen känner jag ett starkt behov av att springa, men jag lägger band på migsjälv med tanke på vilken smäll mina knän fick ta sist jag kände så, och jag har ännu inte köpt några kloka springskor... Jag väljer istället att ta en rask promenad runt stan och så blev det, gick i cirka en timme med musik i öronen, skönt, vad vore livet utan musik?


Nu sitter jag här o printar engelska arbetet, tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0