Running around town

Hade tänk att jag skulle gå på ett friskis pass idag men sen kom jag på att jag inte har några lysen på min cykel och jag läste i tidningen att de ska kolla sånt extra härt den här veckan. Därför beslöt jag mig för att springa en vända istället..

Så jag sprang, och jag sprang, och sprang, och sprang sprang sprang...  som en duracell kanin sprang jag runt HEEELA stan. Ner förbi säve, runt signalen, förbi atterdags hela vägen ut till norgatt och sen hem. Det tog nästan en helt timma, plus att jag höll typ dubbelt så högt tempo som vanligt. Det var riktigt skönt.
Förstår inte riktigt hur jag orkade eftersom min kondis inte borde va så bra men, jag behövde väl springa helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: manda

höhö, impressive!

2008-11-06 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0