nattmacka

Klockan är 23:16. Gjorde presic iordning en macka med randig kaviar och oboy. Nu sitter jag här o käkar och filosoferar lite grann. Tänker på projektarbetet, det kommer inte alls att bli som jag ville had et från början. Måste göra om en hel del nu för att de ska passa in i kriterierna. Jag funtar på framtidsplaner, vill verkligen komma göra och vart direkt men vad vill jag iväg ska jag åka? fortfarande lite sugen på båtar men det verkar rätt krångligt och kräver mkt planering och research, och passar det verkligen mej? I så fall, vad händer efter båten? Har lovat att besöka USA i höst och vill till fjällen till vintern.. hm... men jag kanske borde leva lite i nuet istället för att försöka bestämma allt de där nu.
Sen tänker jag på en annan sak som jag tänker på nästan jämt, men de känns lite för personligt för att skriva här. Men väldigt jobbigt är det, önskar att ajg kunde släppa det någon gång, så meningslöst...

Det var en god macka, nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: !

Vet du hur mkt socker det är i kaviar och oboy? och efter kl 18 dessutom.... ajaj!

2008-11-10 @ 12:01:20
Postat av: manda

blä, randig?

carpe diem my friend..carpe diem!

2008-11-10 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0