Lakrits choklad!

För att ta ett brake i mitt intensiva pluggande som har pågått sen jag kom hem från skolan (men konstigt nog inte gett så mycket avkastning) så sprang jag ner till min kära närbutik bingan för att finna mig lite tilltugg. Te och degistive kex var konstigt nog det som jag kände mig riktigt sugen på. Men på väg mot kassan så tiittar jag förbi godis hyllan och blicken faller på den relativt nya marabou chokladen med lakrits bitar i, har alltid tyckt att den verkar hur kärklilg som helst, kombinera lakrits med choklad liksom men bestämde mig ändå för att köpa en bit, kul att prova nått nytt! Och faktiskt så var den ganska god, jag menar i alla fall helt okej. Prova om ni vill!

sjukt att mitt husbygge inte har kommit längre, klockan är halv nio nu. Skulle träffa jacob lite i kväll men fick ställa in det. Gotta study!! Ser fram emot en låååång kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0