Darkness outside my window

Dagen har gått snabbt, även om den inte är slut... (känns så när det är mörkt ute). Idag har jag haft en dubbel körlektion igen, som  vanligt på onsdagar kan man nästan säga. Det gick bra tyckte jag, kännde mig nästan som en fulländad förare men min lärare sa att jag typ behöver 10-12 lektioner till. Känns inte bra för ekonomin direkt. Jag lär ju vara ruinerad innan jag har körkort, jag som ville köpa bil och allt..

Annars har jag lunchat med Manda på thai-fastfood-resturangen. Tog veggie-vårrullar denna gång. De va kanske lite under förväntan.. men helt ok. Sen blev de fika hemma med mamma. Har fått lära mig att göra kaffe eller till o med latte på egen hand! Känns som en värdefull kunskap för framtiden.

I morgon blir de skola och nationella prov i engelska!!

Kommentarer
Postat av: M

fuck..proven hade jag glömt bort.

2008-11-19 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0