5 november

I morse när jag vaknade satte jag på radion och fick snart veta att Obama vunnit valet, det känns som att det är vad de flesta hoppades på. Men mina amerikaner gillar honom inte alls. Jag har inte varit så hemskt insatt som jag kanske borde men för mig känns han iaf bättre än en krigsveteran så det blir nog bra såhär, hoppas jag..

Sen har jag haft en dubbel körlektion, backade runt hörn och övade på att köra i backar, gick ganska bra. Jag tycker att det är kul och köra och kan inte vänta tills jag får körkort och egen bil!

Nu har jag suttit här vid min dator. Jag tycker verkligen om den. Den kanske inte är den snabbaste men det är så himjla mycket bättre och bekvämare att kunna sitta med den i sängen! Den krånglar lite ibland men det brukar lösa sig så jag tycker att den är rätt bra. Har mest kollat en massa i folks bloggar,

I eftermiddag har jag tvätt vilket är mycket välbehövligt! Annars är det en lugn dag, ska försöka plugga så mkt jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0