1049 medelanden

Jag har de senaste dygnet haft problem med min mobil för att den inte tagit emot några sms. Så jag ringde till kundtjänst som ber mig att prova SIM-kortet i en annan mobil först för att se om det är mobilen eller kortet det är fel på. Så det gör jag, sitter o pillar med mina gamla mobilen för att få ut batteri och SIM-kort ett bra tag, men det är inte det lättaste, måste även leta reda på deras ladjag intedare så att jag kan få igång dom över huvudtaget. Det tar ett tag. Men jag märker snart att det inte är det som är problemet så jag ringer tillbaka till kundtjänst. Då frågar de hur många medelanden jag har i inkorgen. Eeeeh... 1049 är det, svarar jag. Då är det nog dags att radera som säger han från kundtjänst.
Jag känner ångest, det skulle faktiskt vara lite jobbigt att radera alla medelanden, jag som sparat på dom så länge.. men jag beslutar mig för att göra det ändå. Då börjar mobilen pipa som bara den! och jag får typ tio medelanden på en gång! 
Så det var altså det som var problemet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0