I miss Friskis

Har nog inte rört på mig ordentligt sen jag kom hem från Italien, bara en massa promenader, men inget spring eller styrka. Har inte tid för det känns som att jag måste plugga hela tiden. I hate plugg säger jag bara.

I morron ska jag redovisa hela italien projektet muntligt för Björn och Perta (lärarna). Känns svårt att förbereda sig för jag vet tine exakt vad dom kommer att fråga om. Men jag gör helldre muntligt så att jag slipper skriva en dryg uppsatts.   

men ja, ja.. nu måste jag fortsätta med plugget......

Kommentarer
Postat av: Majken

sånt är det värsta jag vet, när det blir så mycket med skolan så man inte hinner med träning. ha det gott!=)

2008-05-22 @ 15:28:44
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0