Den alternativa framtiden...

Om jag inte hade åkt iväg så hade jag också tat studenten och gjort allt sånt kul nu... Men istället sitter jag här och har ett år kvar i skolan. I och för sig kanske de inte hade varit så jättekul eftersom jag inte hade någon bra klass på säve från början, jag hade nog inte jobbat på atterdags och kanske inte ens bott istan, så jag antar att det är bättre som det är. Dessutom så är jag itne 100% säker på vad ja gvill göra sen, så det kanske är lika bra att man har ett extra år på sig attt tänka och känna efter. Men lite surt känns det i alla fall...

Och så har jag i och för sig mitt USA-år på nacken nu, vilket jag inte hade haft annars, om det är bra eller dåligt är kanske svårt att säga, men jag tror att det är bra även om det itne blev perfekt, jag behövde komma iväg just då. Och alla erfarenheter är väl bra, även dom dåliga..

Kanska har man ingen kontroll över sitt öde egentligen, det är nog bara vad man tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0