Söndag

Idag vaknade jag tidigt och jag gick  till friskis vid klockan elva sen gick jag hela vägen till Ica Maxi och köpte en sallad till lunch (nyttigt värre) och sen till reno för att lämna tillbaka filmen, och hem för att dusha och käka salladen.
Sen försökte jag sätta mig och plugga men de resulterade i att jag hamnade på vinäger med min kära vän maria :) det var trevligt, sen gick jag hem igen och gjorde ytterligare ett tappert försök med egnelska uppsattsen.
Har dock inte kommit någonstans utom att ajg har bestämmt att ajg ska byta ämne, mitt förra var inge bra och skulle få mig att låta som en rasist. Det vill jag inte.
Därför ska jag nu prata om det amerikanska skolsystemet, samt göra lite jämförelser med det svenska.
Inte så jättebra ämne kanske men det blir iaf lätta att skriva om och jag behöver inte researcha så mycket.

Annars har det varit en riktigt trevlig helg med resturangbesök i fredags samt filmkväll med en av mina favorit filmer (blades of glory), sovmorgon och jobb hela lördagen och melodifestivalskväll hemma hos maria o mea på lördag kväll. Så har jag frossat i godis i stort sett hela helgen vilket kanske inte är så brqa egentligen. Ska skärpa mig nu. 

Hoppas att ni också hade en trevlig helg!!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0