lite nervös

I morgon så ska jag öppna affären för andra gången i min karriär som kassörska. Jag är lite nervös eftersom jag känner mig osäker på rutinerna, har glömt dom och fick inte en så bra genomgång den här gången.. men, men det värsta som kan hända är väl att jag gör något fel så blir dom kanske lite sura på mig :S 
men sånt får man ta ibland. 

Sov ju på solhem i natt, inte så värst speciellt men trevligt att umgås med manda o lisa. God frukost tyckte jag. Sen va jag och lisa på friskis i morse, jag behövde röra på mig så det var nog bra.
Annars har jag varit ritkgit trött idag, sov en del av dagen men tog även en sväng på stan för att inhandla present till syrran som fyller år på måndag.
Läst boken oxå, den är snart slut fast jag läser väldigt långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback