ledig dag

Har varit helt ledig idag. Skönt faktiskt. Ställde inte ens klockan i morse vilket jag brukar göra, så jag gick upp när jag vaknade vilket var ungefär klockan halv tio. 

Har börjat läsa Änglar och Demoner som vi ska läsa till Italienresan, riktigt spännande bok faktiskt. Annars ha rja ginte gjort så mycket, va ute på en promenad med Maria. Städade lite i skafferiet och kylen, eftersom elin och jag har bestämt att vi ska börja köpa vår egen mat (vi brukade dela), det blev inte så mycket kvar på min hylla. En burk russin (som nästan e slut), en burk honung (som nästan e slut), två gammla chokladkakor (som jag inte kommer att äta upp) och en burk med möglig pesto. Jag måste handla snart.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0