I can't belive it's snowing..

Inget kul väder idag :( trodde ju att man skulle slippa sånthär i år men tydligen inte. Jag har iaf tröstat mig lite med att köpa en ny tröja i en "vårig" färg (rosa) men jag ser det bara som början på min nya vårgaderob som jag ska köpa :) behöver verkligen nya kläder!!
Orkade inte pallra mig till friskis idag, mest på grund av vädret men även eftersom jag måste fixa klart engelskan, går inte så värst bra med det men men... så svårt kan det ju inte va att snacka om den amerikanska skolan i fem minuter.

Jag vill att det ska bli den 25:te nu så jag kan få lite mer pengar!! Bara en vecka kvar i och för sig men jag är ganska otålig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0