Glad påsk!

Jag vill önska er alla en glad påsk :) själv har ja grätt mycket planer d ekommande dagarna. Idag ska ja gjobba, och sen ikväll, om jag hittar något sätt att ta mig ut till sälsjö så ska ja gdit på påskfest. I morgon ska jag eventuellt träffa min barndomsgranne julia som har bott i Norge hela året och sen på kvällen blir det mer party med kim, julia och en massa andra.. Jobbar sen på lördag 10.30-19.15 och på kvällen ska jag hem till väte på påskmiddag och våra kusiner kommer på besök, ska bli trevligt. Jag jobbar igen på söndagen och sen ska ajg och amanda ta in på hotell och äta frukostbuffe!  Måndag ska jag hem till väte och fira väffeldagen eftersom jag jobbar på den RIKTGA våffel dagen.. och sen så får aj gserv ad som händer, kanske inte så roligt att skriva ut hela veckan i förväg hehe. 

Men jag hoppas att ni får en trevlig påsk!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0