Första Mars

Så himla skönt att vara ledig! va på friskis vid elva efter att ha cyklat dit i SPÖREGN så jag va blöt och kall, men det va riktigt skönt att få röra lite på sig, det behövde jag.

I gårkväll blev det mys och pizza med finaste Mea och trotts att jag verkligen hade planerat att bara chilla så hamnade vi på Hamnplan till sist i alla fall. Där var det mycket folk för en gångs skull eftersom det va ett band där. Jag lyckades dock relativt bra med att hålla mina nykterhetslöften. Eller, jag drack bara en drink och en halv cider i betydligt långsammare tempo än vanligt så jag kände mig i alla fall nykter. Men ändå så lyckades jag säga något riktigt dumt.
I övrigt var det ganska kul.

Do not prejudge people, maybe they aren't like everybodyelse, i'm sincerly sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0