Fairytales have happy endings

Min cykel kom tillbaka :) hittade den med några ungar som lekte runt och dom sa att dom hittat den längre bort. Så jag fick tillbaka den iaf. Men kan fortfarande inte se vad nån idiot haft för nöje i att ta en cykel och bara dumpa den någonstans.

Idag så tittade dom på pippilångstrump på Gillmoregirls, med scener inspelade här på Gotland, på GILLMOREGIRLS!! Det är vid sånna tillfällen som man blir stolt över att vara svensk.

I övringt händer det inte så mycket. denna eftermiddag tillbringar jag med att skriva klart uppsattsen om Castor & Pollux templet. Grattis till alla som har något roligare at göra.

Kommentarer
Postat av: lajj & löw / våfflan & semlan / gynning & berg

fiint emmie! jag älskar pippi långstrumpp. och gilmore girls. jag har en kakaoklump i svalget.

2008-03-13 @ 22:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0