Boooored :(

Hade egentligen roliga planer för idag, Lisa och jag skulle på danspasset och sen blir det middag på resturang i kväll. Men bussen blev försenad så hon kunde inte komma hit i tid vilket betyder att jag har en lååång tråkig förmiddag framför mig där jag inte har så mycket att göra. Får kanske plugga lite eller något.. en fredag.

Börjar iaf känna mig ordentligt frisk nu (utom hostan) och nästa vecka sätter jag igång och tränar igen, ska bli skönt att röra mig ordentligt.

annars finns det inte så mkt att berätta för tillfället, lämnar det där. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, vad jag får dåligt samvete, men jag kan alla fall trösta mej med att danspasset tydligen var skittråkigt! karin hade vart där o hon sa att det inte alls hade vart kul, bara massa flumm o oseriösa rörelser..

2008-03-16 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0