vardagsbestyr

Äntligen en till ledig dag! jobbade hela dagen igår, och på kvällen varjag ute och åt middag med mamma och pappa som just kommit hem från en biltur nere i Europa. Vi år först på en liten resturang/cafe nere i hamnen. Sen gick vi upp för att äta en glass på mitt favoritställe på adelsgatan, men de va stängt. Så vi hamnade istället på Creperiet där vi åt varsin "pankaka" med godsaker på :) det var gott, men vi fick vänta rätt länge, annars var det riktigt mysigt, kan rekomendera det stället.

Idag ska jag tvätta en massa kläder, och så behöver min lägenhet städas, ska försöka ta tag i det. Ska även lämna in min cykel på Coop eftersom den är trasig. Behöver handla också, har verkligen ingenting hemma.
I eftermiddag ska jag åka ut till Klinte med Anna och spela tennis :P ska bli jättekul, har velat spela tennis jättelänge och äntligen hittat någon som vill spela med mej!! Kanske tar en sväng förbi väte och övningskör lite ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0