three days of freedom

Är nu ledig i tre hela dagar efter att ha jobbat oavbrutet i en vecka. Känns riktigt skönt. Idag har jag vart på ansiktsbehandling på studio blå, det var härligt, fick plockade ögonbryn med och de blev riktgit smala tyckte jag först, men gillar det nu. Gick sen på stan och träffade lite olika några kompisar, gick sen o fikade med amanda.
Sen träffade jag maria :)

Köpte fyra linnen på MQ idag och ett armband från SNÖ, i morgon är det löning och kanske ännu mera shopping!


Ops i did it again, jag måste vara bäst i världen på att förstöra saker :S

Kommentarer
Postat av: manda

meh, vf fick maria en smileys efter sitt namn men inte jag!? not fair..

2008-06-25 @ 12:09:35
URL: http://pandipoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0