Långhelg

Idag pyntade vi skolan för studenterna till i morgon när vi slutar, vårt rum blev lätt finast:)

I torsdags firade vi studenterna, blev lite tokigt firande för min del men tror att jag hade kul, i fredags jobbade jag, va rätt segt eftersom jag var trött. Somnade direkt när ja gkom hem.  
Fyllde ju år i Lördags, trevligt. Fick två brödrostan och två mackgrillar.  Så nu blir det mycket mackor framöver haha... får väl byta någon till nått annat. Fick ett halsband av farmor idag på posten med. På kvällen var jag på marias studentbjudning :)
Jobbade söndagen med och åkte ut till väte igen på kvällen och åt födelsedagsmiddag med familjen. Trevligt, trevligt..

Sammanfattning: trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0