Donnerstudenten

Har firat donner-studenten och vårat sommarlov ikväll ^^ det har varit roligt. Först var jag, Frida och Kim hemma hos mej och lagade lite middag, kollade fotboll och förfestande lite, sen drog vi ner mot Gute runt elva.

Där nere va d erätt trevligt, träffade lite olika folk, bland annat nån kille från gävle som tydligen va kompis me dmina kusiner, rätt kul. Mindre roligt va att jag lyckades tappa min plånbok med en massa kort, leg och viktiga grejor, känns inte så kul direkt :(

Men nu är det iaf sommarlov och det är riktgit härligt, skitskönt att vara ledig en massa trotts att det blir mkt jobb. typ inget plugg utom att jag ska läsa in Naturkunskap A kursen och sen körkortet förstås.

Nästa år är det jag som springer ut på den där balkongen, gladare än alla andra, aldrig kommer jag att vara så lycklig som den dagen då jag slutar skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0