Circus Brazil Jack

Idag kom en tant och pracka på mig en massa fria cirkusbiljetter på jobbet. Jag bestämde mig för att gå och kolla eftersom jag inte hade något bättre för mej. Hörde runt om några vänner ville följa med och till sist blev Lisa den som kom med :)
Vi gillade faktiskt showen, starka favoriter var: det dansande rullskrisko-paret, den lata hästen och de sista numret som var en man som uppenbarligen hade seriösa problem med sina leder. Han kunde bland annat vrida armarna 360 grader åt fel håll, riktigt äckligt men ändå fashinerande.
 
Vi avslutade kvällen med en glass i hamnen och det var gott även om min glass bara ramlade sönder hela tiden, lite dålig service måste jag säga också.
 
Överlag en trevlig lördag kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0