Brunch and chill

Igår var jag på kallis med Jackie och vi försökte desperat att sola mellan molnbyarna som flöt fram över himlen, det var trevligt iaf, lite kallt emellanåt bara.  Sen gick jag och amanda till MAXI och handlade till Brunchen. Skulle ut med mea men blev dissad så jag hängde med amanda ut på the countryside. Eftersom våra föräldrar är bortresta till Luxemburg fick vi ta en buss till klinte och sen moppe hem.

Idag ordnade vi en riktigt mysig brunch ute på vår veranda. Vi hade muffins (blåbär och choklad), american pancakes, melon, kiwi, jordgubbar, physalis, annanas och mycket mer. Gästerna var Linn, Anna, Sofia, Lisa och sen jag och Amanda såklart. Vädret var strålande och jag fick en fin solbränna på köpet. Underbart.

Skulle eventuellt hitta på någon med mea ikväll, men hon svarar inte på mess så kanske blir dissad igen? kul nu när vi inte kommer att ses på ett år likosm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0