back to work

I morgon återvänder jag till jobbet efter att ha vart ledig i två dagar. Den ena spenderades på Tofta med Jenny och Julia, mycket trevligt och skönt. Det verkade vara halv-dåligt väder över resten av ön men just på tofta var det strålande solsken hela dagen, jag badade till och med flera gånger, det var nästan varmt i vattnet.
Sen åkte jag hem till väte och sov där.

Sov ritktigit länge, ända till halv elva. Sen åkte jag med Elin till stallet och red på Velvet, råkade rida vilse i skogen eftersom jag var själv denna gången, men som tur är hittade hästen hem. Var lite orolig där ett tag.
Sen pluggade ja gvidare på NK som jag äntligen har kommit igång lite med. Låg i solen ett tag men sen gav jag mig ut på övningskörning med pappa o manda. Först hela vägen till Roma och sen hem igen på småvägar.
Sen körde jag till stan och GENOM TRE RONDELLER (lite stolt över det) utan problem.

Väl hemma började jag tvätta (vilket jag itne har gjort på väldigt länge!) samtidigt som jag försökte laga mig lite kvällsmat. Mitt i detta ringde carolin som jag inte pratat med på länge, jättetrevligt! Men då råkade jag såklart att hämta ut tvätten där nere, så jag måste upp tidigt i morgon så att jag kan hämta miona stackars kläder innan någon annan tar ut dom.

I morgon är det tillbaka till jobbet, kan inte säga att jag har saknat det...

Kommentarer
Postat av: manda

harkel harkel. Vem var det som körde till roma sa du? vaaaa? helt prickfritt. Vem?

2008-07-31 @ 10:59:58
URL: http://pandipoo.blogspot.com
Postat av: mamma

manda, det värkar som du behöver ta en halstablett....

2008-08-03 @ 20:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0