the last day of break

Sista dagen man är ledig idag altså, lovet gick riktigt snabbt. Torligtvis eftersom jag spenderade mycket av tiden till att jobba och sånn tid bara försvinner... Men gjorde även lite annat kul, och det har varit skönt att va ledig nu på slutet.

Januari kommer att bli en knaper månad ekonomiskt med tanke på alla pengar man la på julklappar och sånt. I alla fall fram tills den 25 ;) Då kommer december lönen in och den borde vara rätt saftig tycker man. Men eftersom jag har snyltat lite från sparkontot nu så måste ja gsätta in det där igen, fast jag har ingen hyra att betala så de blir nog bra ändå!

I kväll ska jag bjuda min lilla familj på middag, så jag sitter här o kollar igenom en massa kokböcker o grejer.. ska bli kul faktist.
Ska snart ut på stan o köpa ingridienser och försöka hitta en present till syrran som fyller år snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0