lååång dag...

Först skola och matte hela dan (som faktist är ganska kul), sen gick jag lite tidigare för att hinna till jobbet till klockan två. Jobbade till stängning (kvart över nio) och jag ville verkligen inget annat än att komma hem de sista timmarna, kände mig jättestressad för jag jobbade med hon som alltid släcker alla lampor så att man inte ser något innan man har hunnit klart.. 
Cycklade hem lite halft deprimerad över att jag visste att de titne skulle finnas så mycket mat hemma i mitt fattiga skafferi. Men när ja gkom in så blev jag glatt överaskad över att elin och jackie hade ätit en massa nachos o sallad och jag fick äta allt som va kvar :) 

I morgon så är det jag som öppnar på Ica Atterdags. Jag har aldrig gjort det förut trotts att jag har jobbat där i nästan sju månader. Om jag typ försover mig eller nått så öppnas ju inte affären, så det känns som ett stort ansvar hehe.. men de går nog bra! 

ska nog redan gå och lägga mig faktist, godnatt gott folk.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför blir du inte chef där med en gång när du ännu håller på ?!

2008-01-12 @ 19:58:48
URL: http://aristos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0