January 3rd 2008

Idag jobbade jag från nio på morgonen till sju på kvällen. Med andra ord så har jag inte gjort så mycket annat.
Jag köpte allt jag tycker om på jobbet sen så gick jag hem i kylan och gjorde en sallad med allt jag tycker om, det var gott! Ett av mina nyårs-löften har varit att börja äta mer varierat. Ett annat va att jag skulle börja träna mer, det har inte gått så bra med tanke på att jag har varit ganska upptagen, men det har ju faktist bara gått TRE dagar av det nya året och jag har all tid i världen på mig att bli bättre :D
Jag gillar ny-starter och början på ett nytt år känns som en perfekt sådan!  



Kommentarer
Postat av: manda

jobbar man så tjänar man pengar! Jag jobbar inte=jag tjänar inte pengar. it sucks.

2008-01-04 @ 23:52:54
URL: http://pandipoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0