jag och spanjorena

Ibland äter man riktigt god frukost. Och ibland äter man äcklig frukost. Idag åt jag äcklig frukost.
Vi hade typ inget hemma så jag hittade lite gammla havregryn och gjorde gröt men de fanns typ inget att ha till då blir de ganska smöklöst. Till det åt jag lite knäckebröd, och det finns nog inget som är torftigare än knäckebröd.
En bra början på en bra dag? Vi får väl se.

Kom hem sent igårkväll som vanligt när jag stänger, va rätt lat så jag började itne laga mat försen efter tio, och seriöst, vem lagar mat då? Jag.
I spanien så äter man också kvällsmat sent.
Dessutom förbränner man typ inget efter klockan åtta, så det är nog inte så bra för min viktplan. Men vad ska man göra liksom. Måste ju äta.

they don't know how to smile

Kommentarer
Postat av: Emma

jag vet en människa som under detta jullov ätit mat vid halv tolv tiden på natten..hm..

2008-01-06 @ 10:33:14
URL: http://araistos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0