it started off good but turned out bad

Den här dagen började faktiskt riktigt bra, fick mkt gjort, tvättade, åt god frukost, städade hela rummet och slängde en massa skit. Johan va här ett tag o sen hade jag planerat att laga en god middag och gå på friskis.
MEN min IDIOTISKA syster hade tagit min jacka när hon drog till jobbet och där i låg mina nycklar, vilket betyder att jag inte kan gå någonstans alls.. inte o köpa maten som behövdes o inte nån friskis, det förstörde verkligen min dag helt. Så nu sitter jag bara här och e sur och har dessutom fått ont huvet.. tror att jag kommer att bli sjuk.. :S

Kommentarer
Postat av: manda

du skulle ju bara kunna ha lämnat dörren olåst vet du..

2008-01-24 @ 21:07:48
URL: http://pandipoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0