I got a problem

Jag har på något vis (fråga mig inte hur) lyckats låsa in mig i min egen lägenhet, och jag är ensam här. Ganska obehagligt faktist. vad ska jag göra? ropa på hjälp?

Nyårsafton igår blev faktist riktigt trevligt. Först så hade vi en liten middag i våran lägenhet med några tjejer. Sen gick vi ner till hamnen där man träffade en massa trevligt folk och såg på fyrverkerier.
Sedan gick jag till Max och åt med några kompisar. Där träffade jag en utbytesstudent från Bosnien och vi hade djupa samtal om Gud.
Sen gick jag hem till mig och där va en massa folk men jag gick och sov, klockan var straxt efter tre.
 
Jag kommer verkligen inte ut. Men det löser sig nog. God fortsättning allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0