Stockholm i mitt hjärta <3

Tog en tripp till storstaden igår med mamma o pappa, först båtresa dit klockan sju. Då försökte jag läsa den där sega pompejiboken som vi ska ha läst klart till måndag. När vi kom fram så han vi ta en fika i nått köpcenter på söder och springa i några affärer. Sen drog vi hem till farmor på östermalm och där va de mesta av släkten (den del jag känner till) redan samlad. Vi åt en massa fina men minismå rätter o de va lite spännande, satt o pratade med Albin och Olga mest. Jag kollade upp när min båtbuss skulle gå vilket var 18.20 och det började bli ganska segt hos farmor så jag bestämde mej för att dra mer på stan o fika med Hanna som även tog med sin kille.
Jättetrevligt, verkligen synd att vi inte kan ses så ofta. 
Sen så va de väl dags att dra sig mot bussen... åkte hem med båt o buss, försökte läsa boken som jag fortfarande inte är klar med :S tvivlar på att ja gkommer att hinna.

Börjar jobba vid två idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0