ICA MAXI <3<3<3

Jag älskar verkligen den affären, det är som mitt nya Walmart. Jag kan gå runt där hur länge som helst och bara titta, då blir jag liksom glad innuti :) Det är så fint och frasht...så inspirerande.
Skulle dock inte vilja jobba där för då hade nog glansen kring Maxi besöken försvunnit.
Jag nöjer mig med att vara stammis :)

Idag köpte jag WC-anka, Swinto stålull. Mr Muscle (who loves the job you hate), två diskborstar och två packet med vetex dukar plus en luftremgörare som luktar citrus. 

Ska senare till Willys med kim o julia så vi kan handla till vår middag på lördag, ska bli kul! Men willy's är NOWAY NEAR ica maxi.  


Kommentarer
Postat av: Manda

Ursäkta? på lördag? Själv ska jag äta middag med ovanstående på fredag.. ;P

2008-02-21 @ 14:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0