fredags morgon

I dag var jag faktistkt ganska duktig och gick upp och tvättade klockan sju på morgonen. Sen åt jag en nyttig frukost av havregrynsgröt med honung, nötter och russin. Så nu sitter jag här medan kläderna är i torktummlaren.

Jag börjar jobba klockan 12.00 idag, äntligen den sista dagen för det här lovet, har jobbat sex dagar i sträck nu och det gör att man blir ganska trött på det. Minns i sommras när jag ibland jobbade tio dagar i sträck (och då var de dessutom nio-timmars pass) fattar inte hur jag pallade.
 Ibland undrar jag vad jag skulle göra all denna tid om jag inte jobbade, jag menar, fatta hur många timmar jag sitter där "Hej,hej...var det bra så? 375.50tack ...tack så mycket....vill du ha kvitto?....okej, tack själv, hejdå!"  Ungefär den frasen säger jag nog 500 gånger per dag (som jag jobbar).
 
Slutar vid 20.15 och ikväll ska ja gnog bara ta det lugnt så ska jag gå på friskis i morgonbitti, det har jag ju inte hunnit göra på hela veckan och jag har faktsit saknat det, gillar att röra på mig. Sen kanske man tar sig ut till Väte för att hälsa på familjen som varit bortrest. Har även (som vanligt) en del plugg att göra med. Får se vad som händer helt enkelt.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0