äntligen lov

Har vart en trevlig helg. MIddag och hamnplan i fredags, drack ett konstigt vin som vcar alldeles FÖR sött och gjorde att jag blev riktigt konstig men de gick över efter lite åtgärder som kanske inte är de trevligaste att berätta om. Riktigt mysig middag iaf med god mat. Ganska kul på hamnplan, men inte dirket något speciellt.

Igår fyllde Mea år (Grattis igen) och jag hängde med på lite laserdome vilket jag kanske inte borde ha gjort, jag söög totalt och va totalt bortgjord haha, men de va kul iaf, en upplevelse..
Efter kolla vi på melodifestivalen och åt godis. Trevligt.

Idag ska jag jobba 14 00-21:15 bra eftersom det är söndag = bra cash!
Jobbar även en hel del i veckan så det blir väl inte så mycket till ledighet men det är väl lika bra, jag är inte så duktig på att ta vara på ledighet så de e nog bäst att jag gör något. 
Har fakitst en hel del plugg att ta itu med plus att ja gmåste städa lite i lägenheten och fixa på mitt rum :) så jag lär väl va sysselsatt iaf. 

Have a nice brake everybody

Kommentarer
Postat av: manda

undrar just om mitt åtgärdsprogram ens funkade..tror snarare det var vattnet ;D

2008-02-29 @ 21:43:35
URL: http://pandipoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0