sista dagen på året

Idag är det årets sista dag. Det är då man tänker till baka på allt som hänt under året, allt man har gjort...

Jag minns en hel del jobb... sjukt mycket jobb, för mycket helt enkelt. Närmare tusen timmar för att vara exakt. Det ger ju en hyffsat bra ekonomi oxå, även om jag slösat en del. De största investeringarna har varit datorn, frankrike resan och alla körlektioner. Helt klart saker som är värda sina pengar, även om jag önskar att datorn varit en Dell, att jag inte hade tappat surf-brädan på foten (förstörde en del av lägret) och att jag hade varit klar med körkortet (det var ju faktiskt förra åters nyårslöfte). Men det finns ju alltid saker man önskar att man gjor t annorlunda.
Det har varit mycket festande under året, kanske lite för mycket ibland. Känns verkligen som att jag har varit ute typ varje helg och jag vill inte ens veta vad den sammanlagda kostnaden för det har blivit.

Jag var i Italien i nästan tre veckor, det var en upplevelse får man säga, många gånger en bra sådan. Andra inte. Sen har jag tränat ganska mycket i perioder. Väldigt mycket under våren vill jag minnas, mindre sen. Har försökt struktera upp det till mer regelbunden träning genom att bli värd vilket jag har börjat med nu, eller i alla fall gått med på pass för att lära mig. Nu till våren kommer jag att vara riktigt värd.

Orkar inte skriva allt jag gjort under året, säkert ingen som orkar läsa det heller. Men jag ser fram emot det nya året med spänning. Mycket roligt väntar!

Kommentarer
Postat av: Manda

ja, jobba mindre och umgås mer med mej tycker jag att du ska göra i år!

2009-01-02 @ 13:41:19
Postat av: lisa

och mej med =)

2009-01-02 @ 18:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0