myskväll

Igår hade jag, kim och emmelie en riktgt mysig kväll som började med tacomiddag. Verkligen jättegott! Sen såg vi Titanic som man inte har sett på evigheter, den filmen är verkligen såååå bra! Man lägger märke till fler detaljer varje gång man ser den tycker jag så den blir liksom bara bättre och bättre.

Sen blev det nostalgi på hög nivå, vi kollade en massa gamla barnprograms klipp på you tube, introt från björnes magasin, doktor kosmos, räddningspatrullen, trasdockorna, pingu, bumby björnarna, räddnigspatrullen, bolibompa och många fler.. de väckte verkligen minnen från barndomen :) saknar alla mina gamla favoritprogram faktiskt.

Idag är det ytterligare en lugn dag vilket jag verkligen uppskattar. Sov länge igen. Ska nog ut på stan o fixa med de sista julklapparna sen, kanske ett friskispass med maria ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0